שו"ת SHOOT - שאלות נפוצות ומתבקשות


יש לך שאלה שלא כתובה כאן? שלח שאלה דרך צור קשר ונשמח לענות!

מה חשוב לבדוק לפני בחירת חברת הפקה?
כשאין לכם זמן וכסף מיותר, חשוב לוודא שאתם בידים טובות ומנוסות. כדאי לברר מה הנסיון של חברת ההפקה בתחום, לבקש לראות דוגמאות של סרטים והמלצות של לקוחות. אל תסתפקו בהבטחות כלליות, ודאו שבהצעת המחיר שקיבלתם מופיעים כל הפרמטרים עליהם סיכמתם, ודאי לא תרצו בהמשך "הפתעות" שונות. כדאי גם לבדוק את שיטת העבודה של החברה, ולהבין את תהליך ההפקה הצפוי. לפירוט תהליך ההפקה בטייק סתיו הפקות לחצו כאן.

איך אדע איזה סרט בדיוק יתאים לצרכים שלי?
כשבאים לחברת הפקה, חלק מהתהליך הוא אפיון הצרכים שלכם על מנת להבין את סוג הסרט שאתם צריכים. בשיחת יעוץ ראשונית כבר ניתן לאפיין את סוג הסרט ומטרתו – תדמית, הדרכה, מיתוג, שיווק או גיוס משאבים. שיחת יעוץ ראשונית אורכת כ30 דקות, ויכולה להערך בפגישה, שיחה טלפונית או בסקייפ.

לפי מה נקבע מחיר הפקת הסרט?
עלות הפקת סרט משתנה בהתאם לסוג הפרוייקט ואורכו, ומושפעת ממספר ימי הצילומים, שעות העריכה המוערכות ומורכבות התסריט הנדרש. עם זאת על מנת שתוכלו לקבל בקלות סדרי גודל להפקת הסרט שלכם כבר בתחילת ההתקשרות, הכנו עבורכם חבילות הפקה לסרטי תדמית. תוכלו ליצור קשר ולקבל את חבילות ההפקה במייל ללא כל התחייבות.

כמה זמן לוקח להפיק סרט תדמית ממוצע?
להפקת סרט תדמית נדרש בממוצע בין חודש לחודשיים עבודה. אם כי במקרים של פרוייקט דחוף ניתן לעיתים לשבור שיאים ולהגיע לסרט תוך כמה ימי עבודה בלבד. יש לך סרט דחוף על הפרק? אפשר ליצור קשר ונשמח לראות כיצד נוכל לעזור.

האם אתם עובדים בכל הארץ?
כן. אנחנו עובדים בכל הארץ, ומגיעים לצילומים גם ברמת הגולן וגם בדרום. עבודת העריכה נעשית אצלנו באולפן ואין צורך להגיע אלינו על מנת לצפות בתהליך העבודה. כיום בעידן שלכולם יש חיבור לרשת האינטרנט, תוכלו לצפות בגרסאות הסרט שישלחו אליכם ישירות למייל ובכך לחסוך הרבה זמן וטרחה מיותרים.

האם אפשר להפיק אצלכם סרט בשפות שונות?
בהחלט כן. צוות ההפקה שלנו דובר אנגלית ועברית, אנו מפיקים גם כתוביות תרגום באנגלית, צרפתית ועברית באיכות תרגום וסנכרון גבוהים. מעבר להגהה שלכם, כל הסרטים עוברים אצלנו הגהה בסטנדרט גבוה של דיוק. ניתן להפיק גם סרטים בשפות זרות נוספות במיוחד אם הם מבוססים על קריינות.

איך אפשר לחסוך בעלויות ההפקה?
הסוד טמון בתכנון... ככל שבאים להפקת הסרט מוכנים יותר, כך ניתן מראש להמנע מצילומים מיותרים שאינם משרתים את המסר שלכם. טיפים לקראת הפקת סרט תוכלו לקרוא במאמרים שבאתר. השלב הראשון בתהליך ההפקה, עוד לפני קבלת הצעת המחיר הוא אפיון הצרכים שלכם על מנת שנוכל לתת לכם את ההצעה המשתלמת ביותר.

מה קורה אם אני לא מרוצה מהתוצאה?
הפקת סרט הוא תהליך משותף של מזמין הסרט ושלנו, חברת ההפקה. מתחילת ההתקשרות ועד סופה יש שיתוף פעולה ודיאלוג אמיתי ביננו, כך שנדיר שיש הפתעות של חוסר שביעות רצון. גם במהלך עבודת העריכה אתם שותפים מלאים לתוצאה ויכולים לבקש את התיקונים, התוספות והשינויים שיש לדעתכם לעשות בסרט. אני מזמינה אותך לקרוא מה הלקוחות שלנו אומרים.