תהליך הפקת סרט בטייק סתיו הפקות

תחקיר
תהליך ההפקה מתחיל בתכנית ההפקה.
את המדריך לתכנית, צעד אחר צעד, תוכלו להוריד בחינם (טופס באתר מצד ימין, מתחת לסרטון). עבודה עם המדריך נותנת לנו את המידע הדרוש לתכנון התסריט האידאלי לסרט שלכם, כולל ברור המטרה, המסרים, קהל היעד ופירוט צפי הצילומים. בשלב ראשון תוכלו למלא את המדריך בכוחות עצמכם או שתעדיפו שנמלא אותו עבורכם בפגישת עבודה משותפת.

תסריט צילומים ולו"ז
על בסיס היסודות שבנינו, אנו מפתחים תסריט צילומים אשר עובר אליכם לעיון. לאחר דיאלוג והסכמה על התסריט ואופי הצילומים, בונים את לוח הזמנים של ההפקה, ע"י חלוקה יעילה של זמן הצילומים הנדרש לכל אלמנט מצטלם. לו"ז הצילומים נבנה על בסיס נסיוננו, הכרת תנאי השטח ואילוצים גאוגרפיים או אחרים בשיתוף עם איש קשר מטעמכם.

הפקה
אנו מגיעים עם חיוך על הפנים ומצלמה ביד, למקום הצילומים שתואם מראש, ואז מתחיל הקסם שבו התסריט מתעורר לחיים ונפגש עם השטח.

עריכה
משהסתיימו כל הצילומים, חומר הגלם מועבר לחדר העריכה. במידה וישנם חומרי ארכיון נוספים או אלמנטים גרפיים אחרים, גם הם נמסרים בשלב זה ולפני תחילת העריכה.
כשכל החומר דגום במחשב, אנחנו צוללים לעומק היצירה ועל פי התסריט עורכים עבורכם סרט שלם, ייחודי ומרגש. לאחר כמה ימי עריכה (תלוי במורכבות הפרויקט), תקבלו ישירות לתיבת המייל שלכם את הגרסא הראשונה.

דיאלוג
עם קבלת הגרסא הראשונה אתם מוזמנים לצפות, להתרשם, להרגיש מה עובד יותר ומה פחות. בשלב זה מומלץ גם להציץ שוב בתכנית ההפקה ולבדוק שלא שכחנו כלום. את סיכום ההערות לתיקון תוכלו לשלוח לנו במייל. לאחר התיקונים תשלח אליכם גרסא מתוקנת לצפיה, ושוב אותו תהליך של בירור ומיקוד מתרחש, בדיאלוג פורה ונעים ועד לשביעות רצונכם המלאה.

הפורמט הסופי
לאחר אישור הסרט לשביעות רצונכם, אנו מעבירים את הסרט לפורמט הסופי הרצוי לכם, לDVD, קובץ WMV, mpeg4, AVI או כל פורמט אחר. במידה והסרט יוצא לארה"ב או קנדה, מומלץ להמיר לNTSC שהיא שיטת השידור האמריקאית.

בהצלחה!
איילת אסטרייכר.
רוצה להתייעץ? מחכה לטלפון שלך! 054-4442771